söndag

heeej :)

idag har jag varit hemma hos mormor & morfar i torsås en sväng. åt maat, fikade & spelade lite kort :D hihi, alltid lika mysigt!

annars har jag inte gjort så mycket annat idag faktiskt.. blir så jäkla deppig av detta tråkiga vädret så får inte så stor lust till att göra någonting äns om jag ska vara ärlig. usch, hatar verkligen hösten! men det är ju ganska så tur att jag har mina små psykologer i alla fall, speciellt anna! hahaha.

imorgon ska jag äntligen få träffa min saknade lilla mallsing. får nog bli en sväng förbi modehuset om vi inte kommer på något roligare;) haha. hatar egentligen att gå i affärer när man är pank.. vill bara ha alltalltallt! men inte många dagar kvar till studiebidraget kommer nu i alla fall.. och på tal om pengar så ska erica & jag hjälpa till på teknikmagasinet i några helger snart igen. gutt som fasen! lite extrapengar innan julen är ju bara topppppen :D ihih.


så här såg jag ut innan jag åkte till torsås i morse;) haha, fuuul.

nu ska jag försöka sova lite minsann,
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: malllsi

du är för sötelisötast min vän<3333333333 som alltid:D

2009-10-26 @ 18:13:41
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, fulast är jag:D:D men det bjuder jag på;) haha. du är den sötaste min lilla älskling!<3333333333

2009-10-26 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0