lördag

hallooo

blev en liten runda förbi hansagrejsen idag också, fick följa med lillasyster för att vara lite smakråd;) var grymt mycket folk, nästan lika mycket som igår kändes det som.. lite jobbigt faktiskt, köerna var ju inte direkt korta menmen, det lugnar nog ner sig snart kanskekanske.
emmsen fick inte med sig mycket mer än en tröja hem tillslut, trots att hon hade laddat upp med en massa pengar;) gick inte så bra att försöka få henne att köpa sådant jag tyckte var finigt om man säger så..  haha, så fick köpa det själv istället;) dock kunde jag inte köpa för mycket med tanke på min ekonomi just nu, men jag kom på att jag hade kvar ett pressentkort på hm så lite smått fick jag med mig hem trots allt(Y)










nu ska jag ringa annis hade jag tänkt :D sen hänga med pappsen och hämta mami, sedan blir det filmmys framför teven med familjen bara. ha det brao! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0