chances fading now, patience running out

orientering i morse gick faktiskt ganska bra för oss tjejor:D synd bara att det alltid ska lyckas vara sådant tråkväder när man ska vara ute, menmen. efter orienteringen cyklade mallan och jag hem i ösregnet.. slutade vid 10 och hade inte lektion förrän 13.15 igen så åkte hem och tog det lugnans en stund. väl tillbaka i skolan sedan hade vi foto igen och denna gången gick det superduper för mej och erren, haha, tummis upppp!

efter skolan blev det stan en snabbis med mallan, åkte hem och åt sedan brummade johannsi och jag till ölandet för att shoppa sönder, haha. studiebidraget kom ju igår;) fick med mig lite nödvändiga saker hem..



halsduk, mössa, hårspännen, klänning/linne - hm uggs - skodej



imorgon blir det skola, träning & leka med annapanna. rajraj eller corner är det som står på schemat på kvällen i guess:D hihhi, lär bli bäst i vilket fall som.

förövrigt är jag bara så himla trött på det mesta. önskar att det fanns en "spolatillbakaknapp" på allt bara. tänka sej vad bra allt hade (kunde) varit då. sluppit gå runt och slösat bort ett helt halvår på ingenting? eller bytt skalle & hjärta med någon annan hade nog fasen varit det bästa, sluppit alla jobbiga känslor.. ÅH! vad snackar jag om? haha:( cpsara är i farten igen..

hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0