buuuu

hallålålååå


i fredags hade erica och jag mysiskväll! kollade idol & åt massa gottegotte med hennes mami. brabrabra!

i lördags tog annis och jag en runda på stan och tränade. åkte hem till henne sedan och åt en asgod tacopaj som lilla annika hade gjort till oss! mmm:D haha. sedan åkte vi hem till mig och fixade oss lite, sedan kom malin renee matilda & becka hit med. dansade & festade till att lite;) åkte in till corner en stund innan vi drog oss vidare till emanuel & stoffis sedan som höll huuus i djurängen. hade rooligt till en början men efter lite spel där de bjöds på lite FÖR mycket jäger osv vet jag fan inte vad som hände, haha. INTE OKEJ! stackars människor som fick utstå mig hela kvällen säger jag bara.. haha:( kom hem runt fyratiden då jag hoppade bums i sängen i alla fall. dock utan mobilen som annis och jag fick åka och hämta igårkväll, hahaha;)

nu sitter jag här och borde egentligen skriva på mitt fn-öppningstal men helt ärligt så förstår jag inte ett skit så jag skiter faktiskt i det nu och går ut och nixar med annapanna istället!

hörs nog lite senare, puss odeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0