091031



sista dagen på lovet är redan förbi och nu är det helg, tiden bara rinner iväg, det är sjukt! man hinner fasen inte med.. i torsdags var jag i alla fall med anna i stallet och tro det eller ej men jag tog mig faktiskt upp på hesten och red barbacka i skogen :D hahaha. duktig tjej! har ju varit med sarisen i stallet några ggr förut men då var det faktiskt med sadel och hela köret, haha. roligt var det.

igår var det torsås marknad så mami, jag & mina systrar åkte ner till mormor&morfar och gick en rundis på den. kom inte hem med mycket mer än en påse godis dock, hahaha. jag som gick och hoppades på att jag skulle hitta mig några finiga smycken ändå, men icke det då! åt hemma hos mormor & morfar, sedan begav vi oss hemåt igen;)
åkte en snabbis förbi modehuset också för att kolla om ett diadem till johannis & självklart fick jag väll syn på en klänning jag ville ha också, hatar att det alltid ska bli så när man egentligen inte har pengar. det slutade såklart med att jag köpte hem den ändå(Y)

på kvällen åkte jag hem till annis en stund, kollade idol & åt asgod mat. sedan satte vi oss på corner en stund innan vi gick ut och träffade lite roligt folkis!

nu håller jag på & städar för fulla muggar, får ju finbesök ikväll ;) ballan och hennes päron ska hit och äta lite gottit ode. så borde nog fortsätta med det nu, sedan ska jag hinna med ett litet träningspass med annisen också.
ha en bra lördag! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0