091028

hela gårdagen spenderades med min favoritannis! fördrev den mesta tiden genom att hänga på hansa, haha. tragisk känner jag mej:D med tanke på att jag har varit där varje dag sen dom öppnade i stort sett? men vafanken.. finns inte för mycket annat att göra;) tränade en stund på kvällen också.

imorse vaknade jag runt niotiden, hade ställt klockan på sju men som vanligt när ingen väcker mig stängde jag av larmet automatiskt utan att äns komma ihåg det. ringde erica på direkten eftersom att jag skulle hänga med henne & hennes mami till kosta outlet. fick slänga i mig frukosten & fixa mej snabbt som attan för att hinna bort till henne innan vi skulle åka. jag hann! väl framme i kosta blev jag bara besviken, fanns faktiskt inte en endaste liten sak jag fastnade för. mest bara en massa utgågna märkeskläder kändes det som? hm.. kanske är jag som har dålig smak men det lär aldrig bli något återbesök där för min del i alla fall.

nu sitter jag här och kollar igenom gamla bilder (fasen vad man posade på den tiden, haah;)  samtidigt som jag lyssnar på en gammal spellista med en massa frizonlåtar på från windowsmediaplayer. erica & jag lyssnade bara på låtar därifrån i en lång period under den tiden när vi gick i sjuan, haha. nostalgi säger jag bara ;)





ska strax byta om till jympakläder, sen skynda ut till bussen mot friskis för att jympa med erren & annis.
hörs nog lite senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0