091026

idag blev det tillslut en runda förbi modehuset igen, för tredje gången;) malin hittade sig lite finiga saker medans jag fick nöja mej med ett pluttigt litet naglack från kicks & byte av mina ringar från hm till en mindre storlek eftersom att jag kom på att dom kanske var en aning för stora ändå.. haha. när vi var färdigshoppade och skulle cykla hem möttes vi inte av det roligaste vädret alltså, dumma regn:( så vi gick in på IKEA och åt kåv medans vi hoppades på att det skulle sluta regna, vilket det aldrig gjorde så vi tvingades cykla hem i äckelvädret till slut ändå.. åkte hem till mallan en stund där vi gjorde precis som vi alltid gör, äter(Y) tryckte i oss både mat & godis, det enda som fattades var våra kära chips & dip, haha. pratade en massa sedan cyklade jag hem för att byta om och åka vidare mot friskis för att träna lite med anna. en mycket braig dag helt enkelt :D

nu ska jag snart gå och slänga mig i soffan & kolla teven en stund med farsgubben min innan jag ska sova, haha.
ha en bra kväll! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0