091021

dagens låt: justin nozuka - after tonight dagens frisyr: fn-frilla;) dagens smink: foundation, mascara & eyeliner dagens klädsel: vit skjorta, kavaj, svarta byxor & pumps dagens händelse: fn-debatten måste jag nog säga. HAHA;) dagens planer: nattens får det nog bli nu & det är kolla dom nya gossipgirl, onetreehill &dh- avsnitten (H) dagens vill ha: imorgon!  dagens tråkigaste: FN-SKITEN!!! mår illa..  dagens mat: kyckling, klyftpotatis & tzatsiki:D dagens kärlek: får väll säga mitt godis! haha dagens mående: under skoldagen förjävligt, annars topppppen dagens glädjemoment: när skoldagen tog slut, då jävlarrr var man lycklig! dagens sämsta: allt som har med fn att göra, seriöst. förstår inte meningen med det?

har mer eller mindre känts som om tiden har stått still idag. fn-rollspelet satte i gång imorse och allt har bara varit åt helvete sedan dess. ärligt talat, vad går skiten ut på? förstår ingenting för vi har inte fått någon information eller genomgång om någonting så ingenting har känts direkt bra kan jag ju säga. både mallan och jag fick cpet när man tydligen skulle hålla tal hit & dit och berätta vart sitt land stod i olika frågor och blablabla, hade inte fått reda på något om det så vi struntade i allt. . . var inte bara vi som fick cpet då så att säga, fick lite trevliga människor emot oss också;) haha. men pallalalalalaaaa! tiden rullade på ganska bra sedan i slutet i alla fall och dagen avslutades med en obligatorisk middag i matsalen, haha, den goda maten var nog det enda positiva på 8 timmar.. sedan fick vi äntligen ta bussen hem!

väl hemma fick jag slänga på mig jympakläderna snabbt för att hinna med bussen till friskis och möta annis :D känns som om jag börjar komma in lite i kordinationen nu ändå, har ju inte varit min starkaste sida innan så att säga, hahaha. det är sjukt skönt att träna när det är en massa skit som snurrar runtruntrunt i huvudet hela tiden i alla fall måste jag säga.. baaah!

blev nog ett ganska negativt inlägg nu. men jag är glad :D  fn som förstör mina dagar just nu bara, haha. imorgon blir det i alla fall ingen skola för min del. känns inte nödvändigt någonstans så jag ska bara vila upp mig inför kvällen känner jag;) haha, wohoo. palace med tjejerna är det som står på schemat! ska bli en kanonkväll har jag bestämt, inget eller ingen ska få förstöra den den här gången..

ska kolla one tree hill nu,
PUSS och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0