bad day

måndag idag och en ny äcklig skolvecka har man framför sig. känner mej redigt duktig som bara utstod hela dagen idag med tanke på dom fyra små timmarna jag sussade inatt.  var så trött så att det var jobbigt att bara hålla ögonen öppna.. och arg blev jag på engelskalektionen när allt gick åt helvete för mig.. BAH!

gick in en runda till stan med malin efter skolan. köpte ett diadem och fyllde på mobilen, åkte hem och åt sedan begav jag mig mot friskis för att träna bort lite ilska(?) tillsammans med annisen & ellen.  gick braaaaa!

tror dock inte att träna är det bästa att göra när man är så pass trött som jag var idag. så fort jag kom hem satte jag mig framför datorn och lipade. satt nog där i en timma och tänkte på en massa skit.. det är för mycket som snurrar där uppe just nu.  ibland orkar man inte med sig själv äns alltså, åh:(

lite senare kom malin förbi en stund i alla fall, skulle pluggat spanska men istället slutade de med en massa prat, godis, lussebullar, glass & paradise hotel. så bra allt bara kunde bli helt enkelt!

förresten så vet jag att det inte kommer vara någon braig dag för mig imorgon, ett år sen farfar dog..
men nu ska jag sova och hoppas att jag inte vaknar lika sur som idag i alla fall, godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0