helgisen

hihih, dags för lite uppdatering här nu kan jag tro. innan annas tjat tar kol på mig ;)

redan söndagkväll igen.. helt galet vad tiden går! känns som om jag skriver det varenda gång jag skriver något här men det är fan helt sjukt. har aldrig varit med om att tiden i skolan har gått såhär fort som den gör nu, trots att vi har en massa helahela tiden. men det är okej!

helgen har i alla fall varit super, har spenderat den mest med annisen som vanligt. i fredags blev det mysekväll med idol och lite kvällspromenadis. igår tog vi en sväng in till staden för att fika lite (eller jag då.. haha) och sedan ett pass på friskis för att sedan åka hem till anna och ha bastukväll med resten av tjejerna. det var mysigt! och minst sagt varmt;) tror aldrig någonsin jag har sett så lökiga tjejer, hahaha. sen tog vi oss en dusch och vandrade vidare in till staden där vi nästan vände hem så fort vi kom fram. anna & jag hoppade av hos henne för att kolla twighlight, hihi. sedan tog jag hojen hem och somnade som en stock i min nya gosiga säng som jag förövrigt köpte i onsdags :D haha, underbarttt.

idag vaknade jag hyffsat tidigt. tog en liten promenadis med annisen innan jag kom hem för att storstäda här i mitt lilla rum. mami & papi hade äntligen satt ihop mina nya grejs så nu är det som ett helt nytt rum här inne;) jag gillar det! haha. när jag hade varit duktig ett bra tag kom kära lilla blixten & hennes mamma förbi och hämtade mej sedan tog vi oss en liten shoppingrunda på magneten, lite godis kom vi allt hem med. sedan pluggade vi stenhårt på vårt hemprov i spanskan hemma hos mig en stund (fick inte mer än typ 4 meningar gjorda..) haha, medans vi kollade på bonde söker fruga & åt gotte. hihi, följde mallsen hem sedan innan jag hamnade här igen.

nu är det dags för saran att studsa i säng och säga godnatt! pussis


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG GILLAR DET , moahahaha

2009-11-23 @ 17:23:04
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0