friday i'm in looove

denna veckan har gått lika snabbt som alla andra gör nu för tiden, hahh. i onsdags hade vi resursdag så då tillbringades den största delen av dagen med mami faktsikt :D utvecklingssamtal, stan och de. hittade äntligen en jacka som jag blev nöjd med som fick följa med hem också! hann även med en liten fika på 4 kök med balleman.

igår hade erica och jag redovisning i textkommunikationen vilket gick helt okej, efter skolan begav vi oss mot friskis för lite cirkelfys, haha. joooobbigt! men sånt gillar vi :D

idag är det äntligen fredag! ska strax ta bussen bort till skolan för att äta lite sen har vi bara matte & engelska sen är det heeelg :D  dock ska erren och jag jobba lite på teknikmagasinet efter skolan men det ska vi nog klara av;)  ikväll får vi se vart kvällen tar ossss, redigt sugen på att festa men får kanske spara oss till nästa helg ändå :D hihih,

nu måste jag springa. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0