091107

veckan har gått fort, trots mycket i skolan.. är så himla trött på allt som har med den att göra just nu känner jag. förstår inte hur jag ska orka stå ut i två år till? usch !

gårkvällen spenderades med annis, åkte till corner en stund innan vi begav oss vidare på lite "äventyr" hemma hos några små människor:) fick skjuts hem av vicke runt tvåtiden då jag somnade som en liten stock,

idag har vi (anny&jag) gjort det som vi gör hela dan varje dag. promenixat (Y) så skönt att bara gå ut & gå och prata om allting ibland.  sedan fördrev vi halva kvällen på corner innan vi gick bort till biostaden för att kolla "så olika", ingen toppenfilm enligt mig direkt;) men lite rolig var den allt!

förövrigt skulle jag vilja låna en killes hjärna för en dag & försöka förstå mig på hur dom egentligen tänker, om dom nu äns gör det;) haha,  vill bort härifrån. . .

nää nu ska jag vänta på bättre tider och  gosa ner mej hos min lilla gosvovve som för en gångs skull ligger i min säng och bara väntar på att jag ska gosa ner mej bredvid henne ser jag;) haha, känns bra att man inte är helt övergiven så här en lördagnatt i alla fall!

natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0