fars dag

amen tjena!

dagen har inte bjudit på allt för mycket. har träffat anna en stund, sedan har jag varit hos mormor och morfar & på fafas grav eftersom att det är fars dag idag. firade papsen lite i morse med såklart, en liten pressent fick han allt. men den var han värd;)  resten av kvällen har bara tillbringats framför  ensam mamma söker och självklart framför  min "kära" dator. hatar den! stängs av & startas om varannan minut ungefär.. haha.

nu sitter jag här och försöker få något vettigt skrivet på min engelskaredovisning som ska vara klar imorgon. det går  inte så bra kan jag säga! vet inte vad som har hänt där uppe i skallen på mej, har glömt 6789 ord på engelska & all spanska jag kunde innan är som bortblåst :D hahah. tror det är sommarens fel faktiskt..

när jag är klar med engelskan ska jag hoppa bums i sängen & hoppas på att jag vaknar någongång lagom till sommaren;) hah.. neee skojar. men orkar seriöst inte med den här äckliga årstiden mer. deppppppis blir jag, på allt! tänker för mycket..  haha, borde nog ta tag i mitt liv snart(Y)


gammal bild på en glad saris,

pussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0