1:a advent

i torsdags kom mina favoriter hem till mig ( annis mallan & erren), vi fixade oss och rockade loss lite här hemma innan vi drog oss vidare in mot stan för att inta palatset, som vi gjorde med storm dessutom! hahaha NE, skojarrr;) men rrrroligt hade vi tjejer i alla fall, wooh.

i fredags jobbade erica & jag på TM mellan 2-5, gick hyfsat bra faktiskt. sedan på kvällen kom annisen och gjorde mig sälle framför idol.

igår blev det jobb mellan 12-3 sedan åkte ballisen och jag och handlade lite godis som vi sedan tryckte i oss framför robinsson (H) haha. var duktiga och tog lite fina foton till skolan också sedan cyklade jag hem någongång runt elva och somnade som en stockk minsann.

idag har annis och jag varit ute på söndagspromenad. precis som varje söndag, men det gillar jag! hon med det vet jag. hihih, prataprataprata

idag är det förövrigt första advent så självklart har jag fått ett litet adventspaket av min käraste lilla mammi & papi (hahah, undrar när dom hade tänkt att sluta ge oss de?) fick i alla fall ett finigt litet armband;) och eftersom att det är första advent så ska vi såklart hem till famo och fika snart med, jag gillar traditioner!


ska fixa mig lite nu. puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0