091125


 i veckan har jag hunnit med att träna, skolan, träffat mallsan & varit på besök i funkabo och kollat Paranormal Activity, säger bara en sak: se inte den filmen om ni inte vill få mardrömmar & svårt för att sova. vaknade inatt av värsta mardrömmen, usch! hahah.

just nu sitter jag här framför min kära lilla dator och känner mej höggravid. är mätt som en plätt = att magen står ut som en jävla ballong, haha. det är något i den som inte står redigt rätt till kan man nog säga:) dummaaa.

snart kommer erren förbi en stund och ikväll får man väll se vad som händer helt enkelt, hihih.

ser förövrigt fram emot morgondagen, skola mellan 8 - 10.45, förmodligen staon efter det & på kvällen blir det lite rajrajsan minsann.  lediga fredag med! GUTTTT som fan

nu ska jag ut med vovven. puss♥


i just wanna be happy


Kommentarer
Postat av: erren

mmmihi min dosi på bilden!!:)

2009-11-25 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0