091115

söndag igen...

i fredags efter jobbet kom jag hem till ett nytt och nytapetserat rum :D kanonbra blev det allt. sedan var det bara att slänga i sig maoten som redan stog på bordet för att sedan ta bussen bort till anna. brummade iväg på en liten tripp till emmaboda för att kolla julkul med nordis och mårten, dock var det ingenting att ha så bilen brummade hemåt ganska snabbt igen och då blev det hem och sovasovasova.

igår blev det jobb hela förmiddagen tillsammans med erren, gick helt okej bra. synd att det ska vara så jäkla tråkigt bara men det blir nog lite vad man gör det till ändå och när man tänker på pengarna så är det ganska värt det;) efter jobbandet blev det storstädning här hemma, rensade bland alla mina saker & mina kläder, det tog verkligen på krafterna så att säga;) haha. men nu börjar det lika något i mitt lilla rum i alla fall, ska shoppas lite nytt på onsdag sen är det nog så klart det bara kan bli, woho. gårkvällen spenderades tillsammans med annan såklart, sjöng singstar och sen blev det en massa pratis ju, gillalalala!

idag vaknade jag tidigt för en gångs skull. åt frulli sedan blev den långis som vanligt med annapanna! behöver nog inte kommentera det så mycket mera än att säga att det var toppen, för det är det alltid ju. bästa lösningarna på allting;) hahaha. jävlarrr vilka problemas vi har! tror nog vi tar priset på dom som klagar och tänker mest, HAHA nädå. men nu ska vi skärpa oss, inget mer depp inga mer tankar,  bara "leva livet" :D på samma sätt som alla andra...... hihi, på fredag börjas det. WOHO

förövrigt kom jag precis hem från mina småkusiner som jag har suttit barnvakt hos tillsammans med mamma hela kvällen. hihih, måste vara dom sötaste ungarna på denna jord (stimmigaste med dock...).  spelade lite bandy, lekte med dockor, ritade, fikade osv. fick höra "saja du ä en kåååååååååv" ett antal ggr också, haha.



busungarrr:)


det var allt för idag. nu väntar min müsli på mej sen blir de bamsemej sängen!
natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0