monday


hejhejhallå!

imorse var man uppe med tuppen alltså;) vaknade runt sextiden och kunde inte somna om så det var bara upp & hoppa & iväg till skolan. slutade tidigt idag och efter de gick jag in till staden för att fika på café nilsson med  viktor en stund, trrrevligt! hihi

tog bussen hem vid tretiden för att jag tänkte att jag skulle hinna träna men icke då. . .  farmor hade bakat mina älsklingskakor & lagat emmas och min favvomat så det var bara till att stanna hemma, haha :D gick en långpromenadis med annisen efter maoten istället och kom fram till lika bra saker som vanligt, hah bästa!


nu ska jag slänga ut allt från mitt rum, (datan, gaderoberna, sängen, speglen, hyllan, alltalltallt så att säga;)  för imorgon kommer mina kära morbror hit & ska tapetsera, woho !

hörsss when the computer is backkkkkk on track;)  puss odee.





lady gaga - lovegame -  chew fu Ghettohouse fix
ke§ha - tik tok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0