Anna här !

jaha då var det inte sara som skriver idag.. Utan det är annis som har loggat in och ska skriva sig en liten truddelutti. -  Men det kan vara lika bra det för sara har så ont i nacken, ja.. hennes doktor säger att hon är stel.


Eftersom att detta är saras blogg vill ni nog veta vad hon har sysslat med idag. Men jag tror jag har koll..
Vaknade av att klockan ringde vid sju, sara satte sig upp i sängen och tänkte, " nej fan det är skola"
sen tog de inte mer än 30 min så satt hon på busslinje 401 bort till stagneliusskolan.. Hon gillar skolan, och skulle gärna vilja att dessa 6 veckor som är kvar till jullovet går hur sakta som helst.. för ju mer tid i skolan, det är då sara mår som bäst.... mår som bäst.

Sara slutade skolan ganska tidigt, vilket betydde att sara gick med tunga steg till bussen och sedan hem..
(ja, hon älskar skolan). När hon kom hem åt hon lite mat och inte godis denna gången.. Och sen efter det var det bara att hoppa på bussen igen.  Anna drog med henne till ett pass på friskis !  Där det hoppade och studsades tillsammans med thomas ! ganska roligt må jag lova..  Sen när sara skulle gå ut till bussen så var hela bussen full, (sara gillar det) ..

Väl hemma hoppade hon in i duschen och sedan satte sig och åt igen, och efter det öppnade hon skafferiet och hittade lite delicatonegerbollar.. mums sa hon.

Just nu gör hon inte så mycket, hänger lite på facebook tror jag nog.. Det är där det händer, hon blinkar här nere på min msn.. men jag svarar inte (jag gästbloggar ju) .. hoppas att det är okej!

Bara för att jag är så snäll idag så ska jag slänga in en bild på sarren;

sara älskar hästar så mycket, hahahaha.. NE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0