what can I do

i fredags åkte jag till saris. vi lagada fruktsallad som blev asgod, kollade goodluck chuck sen somnade vi nog båda till den tror jag(A) gick upp tidigt dagen efter för att jag skulle hinna med den tidiga bussen hem. duschade och de sen cyklade jag bort till erica och sedan åkte vi med hennes mami in till staden. "jobbade" från 12-3 sen gick jag och stekte en stund innan vi åkte hem.

gick bort till mallan sen på kvällen, satt mest och pratade om allt och ingenting. sånt gillas;) kom fram till att vi är jäkligt trötta på alla falska människor nu, är fan det bästa att hålla sig till dom man redan har! måste säga att det är en sak om man snackar "skit" om någon som man inte tycker om och står fast vid det. men det är en helt annan sak att snacka "skit" om någon och säga saker som att man hatar den personen o blablabla sen helt plötsligt är man med den. det är både falskt och dumt, fast egentligen visar det nog mest på avundsjuka? jag förstår mig inte på sådant riktigt. alla är vi tjejer och varför snacka skit om alla hit och dit, för det är ju verkligen det alla gör, hur någon ser ut och vad någon gör, varför bry sig egentligen? man borde inte bry sig om någon annan än sig själv eftersom det bara är sig själv man kan änra på, inte någon annan. skitsnack handlar bara om avundsjuka, varför skulle man annars lägga tid på att prata om någon? är bara så trött på allt sånt här. borde varit något man växte ifrån på mellanstadiet, kände mig bara tvungen att skriva det.. menar inte att jag aldrig har snackat skit, men jag står för vad jag säger i alla fall.

menmen. cyklade förbi logen en sväng med malin och emil sedan, haha. inte det roligaste kanske, men verkar inte som om vi missade något direkt i alla fall. cyklade hem runt 12 sen somnade jag som en stock efter att ha pratat med min lilla sara;)

idag lär det inte bli någon rolig dag.. bara en massa pluggande, haha. men så kan det vara,
nu ska jag hoppa in i duschen! ha det så bra alla:) puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har helt rätt i det du säger mannen! sånt gillar vi inte!! hihi <33333333min lilla älsking

2009-05-10 @ 14:16:19
URL: http://sarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0