valborg + helgen

valborg blev aslyckat faktiskt:D på dagen tog sara & jag en snabbkoll på stan,  köpte en "jacka", en kjol och ett par örhängen! sedan tog vi bussen hem till mig & fixade oss lite ode, sen kom folket runt 6 och blev lite grill & lite förferre för det flesta. dock tog sara och jag det lugnans men det var mycket skoj i alla fall! sen vet jag inte redigt vart alla tog vägen men johanna, ekke, sara & jag tog i alla fall bussen in mot staden runt halvelva. ekke & johanna gick till palace medans jag & sara gick en runda till parken för att kolla läget, var bara massa småbarn som sprang runt fulla så satan, haha, så vi gick tillbaka mot palace och mötte lite folk, sen gick vi också in på palatset. kuuul hade vi tills en viss liten människa kom och förstörde hela kvällen men det orkar jag inte dra upp här. förstår mig i alla fall inte på vissa måste jag säga, att man äns kan sjunka så lågt och orkar bry sig SÅ mycket om "småbarn", för det visar det ju verkligen bara att man gör, haha för sött!  eller vad säger du sara;) hehehe, stör mig som saotan.... menmenmen. sen var viktor snälling & kom och hämtade oss runt två någongång & skjutsade hem oss till mig där sara & jag hade ett långt samtal med pappsen innan vi somnade bums;)

blev "jobb" med erica både i fredags och igår. suger som satan men vi har allt börjat få lite flyt nu så man får väll tänka att det är jäkligt lättförtjänta pengar i alla fall, haha. vi åt en donkis på stan, eller jag gjorde och sen cyklade erica till friskis och jag hem och då blev det lite fixi inför kvällen. sara kom förbi och hämtade mig sedan begav vi oss till viktor och alex tjugoårsfest! lyckad kväll måste jag säga:) sedan tog sarapara och jag bussen hem vid kvartöver två och sen somnade jag som en stock.

idag kom mallsan förbi en stund & då fick vi faktiskt lite vettigt gjort för en gångs skull, haha, skrev några meningar på spanska & klippte och klistrade lite med;) duttigt måste jag sä.

nu ska jag ut & gå sen blir det ta mej fasiken sängen. nattinatti♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt lyckad helg kvinna :D<333333 du är bäst , det vet du :D<33333

2009-05-03 @ 22:05:33
Postat av: Anonym

riktigt lyckad helg kvinna :D<333333 du är bäst , det vet du :D<33333

2009-05-03 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0