onsdag

började morgonen riktigt tråkigt imorse, matte nationella(Y) men gick nog faktiskt mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå, kändes helt okej efteråt i alla fall och tur var väll de så orolig jag har varit inför detta, haha! gick in till staden en runda efter det med min lilla tjeja sedan hade vi bara språk och lunch kvar eftersom vår lååånga svenskalektion var inställd. förr gutt måste jag säga! men i stället var vi tjejor så duttiga så vi stannade kvar i bibblan ett brao tag för att fixa klart det sista i historian. blev klara någongång runt ett och då gick vi ner till kåren för att köpa biljetter til staggjakten + efterfesten som är på onsdag. ser fram emot det sjukt mycket just nu, har hur många ideér som hellst på vad vi kan klä ut oss till men vet inte riktig än vad de blir men de får tiden utvisa helt enkelt, haha:D brao blir det i alla fall, eller man kanske inte ska säga för mycket men jaja.

fick förövrigt hem allt ifrån hm som jag hade beställt idag, (2 bikinisar, ett linne & ett par skor). dock var skorna alldeles för små så ska skicka tillbaka dom imorgon och hoppas på att det finns ett par i en storlek större, resten av grejerna var finfina och satt som en smäck;) tuuur det! brukar alltid ha otur med sådant annars men icke, haha.

nu ska jag sätta igång en film, har ju lååång sussemorgon imon, för skönt!
nattinatti / s



min lilla albino & jag, haha<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0