tisdag

ussa på skolan:( lika tråkitråk på den som alltid! matten var inställd idag men gick ändå dit för att få reda på hur det gick på nationella, och VG blev de ta mej fasiken:D så brrrra kändes det! va ju faktiskt ändå ganska svårt, i alla fall enligt mig. synd bara att jag inte kämpade speciellt hårt förra terminen, så nu kanske de inte blir något VG i alla fall som jag hade hoppats på, haha fan.

efter skolan blev det lite stek i stan med saris, vet inte om det blev någon så stor skillnad men skönt är det ju i alla fall. sedan blev det bussen hem och då ställde jag mig och bakade negerbollar. blir snart rädd för mig själv, kan fan aldrig hålla igen på något! har redan hunnit att trycka i mig sju stycken. haha helt sjukt är det, känner mig som en tjock liten kisse. därför ska de ut & springas en runda nu;)

hörs lite senare. tjingtjing


mitt lilla dooos! tycker om henne så mest

Kommentarer
Postat av: Anonym

nelllie doooooosis!hih<333

2009-05-27 @ 08:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0