tisdag

sitter här och lyssnar igenom en massa gamla aqua & spicegirls -låtar just nu, haha så söta är dom! nostalgi säger jag bara, får upp sjukt mycket gamla minnen när jag hör sån musik.. tänk att det var sådant man dansade & sjöng till när man var liten! Haha. ganska svårt att förstå;) i vilket fall hörde jag nyss på thevoice att aqua tydligen skulle göra comeback med någon ny låt snart, får väll se om den blir lika "bra" som deras andra;)

skolan gick lika sjukligt snabb som alltid nu för tiden. dock hade vi ingen direkt lektion idag vilket bara var bra såklart! hade del2 i mattenationella i morse, vet inte hur det gick? kändes ganska konstigt, vet inte om de gick varken bra eller dåligt  faktiskt, känns alltid som om att de man svarar är för lätt för att vara rätt men oftast är det ju rätt sedan ändå men bli alltid så jäkla osäker, sedan känns vissa uppgifter för svåra för att äns kunna räkna ut, men är väll så det är med;) lite  för svårt för mitt lilla huvud i alla fall, haha.

efter skolan tog saris och jag en runda in till staden, eller hon solade och jag satt utanför och väntade;) sedan tog hon bussen hem och jag fick skjuts av lilla vicke hem, gulledulligt av honom!

imon är det äntligen onsdag, ska bli så KUL med mina små tjejjor=) hoppas verkligen de fina vädret håller i sig bara. och att allt går enligt våra små planisar, haha.

nu ska jag slå en plingeliplong till sara & erica, hörs kanske lite senare.
hajhaj!


<3 du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0