onsdag

blev ingen skolis idag heller! skulle ändå bara till reningsverket med klassen vilket jag absolut inte kände för. såå det blev en liten ledig dag för min del, för ericas, saras & många andra i klassens del också kan jag tro, haha. mycket skönt måste jag säga! så här sitter jag hemma och bara chillar medans lilla ballan är i moskogen och studerar kemikalier, HAHA. lilla gumman vad du är duktig;)

blev förresten helt överlycklig för någon timma sedan när erica skrev att vi hade inställd samhälle imon & alltså inget läxförhör:D guttigutt. nu slipper jag plugga på den i alla fall, dock har jag lite annat att plugga på i dag. för när ballan har slutat ska hon hem till mig och här ska det pluggas stenhårt på spanska!! får hoppas det går bättre än vad det brukar göra när vi ska plugga, blir ju oftast att man gör allt annat förutom det(Y)

men nu ska jag gå härifrån & baka bullar med mamsen! haha. hajhaj

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

hahahha du det var en upplevelse ska jag säga dig:D du skulle varit med kajan min;)<333

2009-05-06 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0