ready to fall

allt går jäkligt mycket upp&ner just nu. deppig, glad, deppig, glad osv.. ena stunden är jag skitglad & allt känns helt okej ändå, nästa stund kommer bara allt dåligt upp och ingenting känns bra alls. vet inte vart allt de posetiva & min motivation har tagit vägen, men de kommer nog tillbaka snart.. hoppas jag!

har inte gjort så mycket idag, mest bara kollat film, oth & sussat. känner mig som ett litet emo men ibland måste man få vara lite depp, dock är det väll inget man vill men är bara så ju:( tänkte i alla fall vara lite duktig och ut & springa en runda framåt kvällen men så fort jag öppnade dörren började de spöregna men då kom jag på något jag faktiskt aldrig tänkt på innan, att vi har en såndär crosstrainer eller vad det heter så jag sprang en kvart på den tills jag nästan dog! sjukt att jag aldrig tänkt på den innan. på den slipper man ju både motvindar och jobbiga vägar(Y) underbarrrt! haha






nu ska jag sussa trots att vi har lång sovismorgon imon,
så nattinatti & hajhaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0