update

tjudiludiluu:D

nu sitter jag här & chillar igen. kan fan inte sova.. spanskan gick kanon för ballan och mig innan ifall det var någon som nu ville veta det. blev inte klara med riktigt allt men nästan;) hon tog min cykel och cyklade hem runt åtta tror jag? efter det tog jag mig en liten springtur här inne på typ 7 minuter, max asså. haha fyfan, de va inte lite kämpigt.. resten av kvällen ägnade jag till duschen &  televisionen med johanna & hennes chibbe, mmm!

nu borde jag egentligen sussa eftersom att vi har engelska nationella imorgon mellan 8 - 11(?) är jättenervös om jag ska vara ärlig, men det får gå som det går som erica och jag brukar säga;)

nu blir det gossipgirl & sen nattinatti! puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0