touch and go

skolan gick snabbt idag, sådant gillar vi! kämpade stenhårt på jympan idag också, tummis upp på den;) haha. så nu sitter jag här och äntligen är skoldagen slut och det är fredag och helg. mycket efterlängtat och behövligt måste jag säga! skulle egentligen festat till det lite smått med mallsan imorgon men vi båda kom på att vi är ganska panka just nu så vi sparar oss till nästa fredag istället(Y) ett braa val tycker jag, kan behövas lite lugna helger ibland med haha.

ikväll ska jag leka med sara(?) och imorgon blir det jobb med erren en stund, sedan ska jag leka med mallan;) får se vad vi ska hitta på. nu ska jag i alla fall ta och ringa sara!
hajhaj




goooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0