torsdag

dagen började med nationella i engelska, läs- & hörförståelse, gick nog ändå helt okej kanske(A) kändes mycket bättre än när vi övade på ett gammalt för några dagar sen i alla fall, så ett G hoppas jag på! sedan hade vi en sjukt låååång rast eftersom att samhällen blev inställd, så då gick vi och åt och sedan hade vi bara psykologi kvar där erica och jag jobbade på flitigt för ovanlighetens skull, haha. efter skolan blev det staden en runda med saris och erren & nu sitter jag här igen. har ont i huvudet som fasiken:( har haft det i flera dagar nu, vet inte varför? menmen, ska sätta igång en film nu sen ska jag försöka få lite mer gjort på ballans och min spanska!

 PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0