untitled

det blev allt en knasig dag/kväll i onsdags. blir ju nästan aldrig som man har tänkt sig så att säga;) dagen började i alla fall som vanligt med äcklig skola. gick hur segt som hellst men sen äntligen blev klockan tre och då slutade vi, gick ner i källaren för att göra oss iordning inför staggjakten. vet inte alls vad vi var för något egentligen men typ "negertjockisar" blev vi till slut, haha. va nog inte många som såg att det var vi i alla fall, guuutt. dock hade vi nog haft lite för höga förväntningar på dagen eftersom att vi inte hade alls lika kul som vi hade hoppats på, men kul var det i alla fall ju;) alla var fulla & glada medans vi bara var glada, haha. kom hem till mig någongång runt sex med saris, fick stressa i oss donkismat & fixa oss fort som fasen. sen cyklade vi bort till malin och mötte henne & erica, cyklade vidare mot berga och hem till daniel och resten av grabbarna;) anna & cajsa var där med plus 10 till tjejer. haha, kuuul var det där. de flesta gick mot logen lite innan elva tror jag, i alla fall alla tjejor förutom jag & sara som stannade ett tag till med resten. sjukt lyckad förfest måste jag säga:D dock slutade de väll som alltid när man har lite för kul...... haha, allt gick åt pipan när vi var på väg till logen. vet inte vad som hände riktigt egentligen, men mycket var det & inget bra. jag lyckades  i alla fall komma ända fram till logen den här gången, synd att jag tappade alla på vägen bara & kom dit själv.. förstår inte hur jag alltid kan lyckas med allt, några idioter snodde både min mobil & mina skor? så därför fick jag aldrig veta vad som hände med min lilla parre förräns dagen efter.... men som tur var var robin en sådan snälling och fixade allt;) haha. sammanfattat var kvällen hur bra som hellst tills förfesten var slut, är väll kanske lite så det brukar vara;) alltid roligast på förfesten.  dock hade jag ganska skoj själv inne på logen, haha tummisen upp på de.

dagen efter och igår spenderade jag med min lilla saris. vi gick på jakt efter min cykel som vi efter ett brao tag hittade med lite hjälp, haha. tuuur det vill jag lova! har hunnit med att jobba lite också, med erica. både i fredags och igår, det går riktigt segt ifall ni undrar. så jäkla tråkigt är det med, men pengar är det ju i alla fall. dock måste dom läggas på nya skor & mobil nu:( syyynd för mig. dock har jag ingen annan än mig själv att skylla på, haha ganska illa..
blev en liten middag hemma hos erica & hennes family igår på kvällen också, det var mys:)

nu ska jag städa lite här, skriver lite senare.
PUSS ♥

lite bilder från i onsdags















Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha sjuuuk kväll, men riktiggggggt rolig förfest innan allt gick som det gick hahah(Y) Min snuttttttis alltid roligast med dig (L)<333333:D

2009-05-24 @ 13:19:58
URL: http://sarajonssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha, helt sjukt vare bettan! eller du var;) alltid roligast med dig min lilla älskling:D<333333333333HAHA, du är bästttt

2009-05-24 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0