so close, but so far away

vaknade alldeles för tidigt imorse, som vanligt. hah, vaknar alltid minst en timma innan klockan ringer nu för tiden, sjukt jobbigt är de vill jag lova eftersom jag inte kan somna på kvällarna längre heller.  vilka stora problem jag har alltså;) i vilket fall gick jag upp för de känns så onödigt att somna om igen för då blir det bara jobbigare att gå upp sen igen, haha. så jag satte mig i teverummet en stund och kollade teven en stund, dock var det ingen vacker syn jag fick se när jag kollade ut,  bara massa regn och äckel ju;( såå tråkigt när det är så!

fick skjuts av pappi till skolan sedan, mötte ballan & sara där eftersom att erica var en liten "sjukling" idag, hihi. hade bara tre lektioner men känns ändå så jäkla onödigt att gå till skolan i överhuvudtaget nu, gör ingenting alls, känns bara som om jag är i skolan för närvarons skull, eller det är så det är(y)

efter skolan gick sara malin och jag intill staden i regnet och köpte lite grejs inför onsdagen. har inte någon bra idé direkt men jaja, får skylla på att vi bara har haft en vecka på oss och att vi alla är mer eller mindra panka just nu så det blev inget avancerat direkt om man säger så, haha menmen!

nu ska jag kolla film här i min ensamhet, haha. inte för kuuuul alltså men vad gör man;)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0