måndag

dagen efter söndag vilket betyder måndag & skola(Y) inte för kul alltså. men dagen gick faktiskt snabbt, hade bara estetiska & sen var alla ettor på föreläsning om don't drink & drive i kalmarsalen. fick lyssna på någon som hade varit med om en trafikolycka där alkohol var inblandat och sen fick vi se en film också. jäkligt hemskt att både lyssna & se på, hur allt bara kan ändras på några sekunder.. fällde faktiskt några tårar:( uscha. förstår mig verkligen inte på dom som äns får tanken att sätta sig i en bil då dom har druckigt, fifasiken alltså!

blev en rundis på staden sedan med mina flickor, hittade ingenting så blev hem ganska fort för min del. så underbart väder har det ju varit idag så gick ut & la mig på baksidan med syster och stekte en stund:D så härrrligt! synd bara att jag alltid ska vara så satans rastlös, haha de är fan sjukt, kan inte vara still en sekund. nemen, max tio asså;) så fick bli lite bus med nellan lite då&då.

nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sen blir det sängen. är för en gångs skull riktigt pömsen redan(A)
nattinatti



 här är förresten en liten låt för alla partysugna människor, för lilla sara som missade logen tillexempel;) haha,
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahah , fan vad snällt av dig att lägga in den för min skull ;)))) hahah <333333333333

2009-05-26 @ 16:06:15
URL: http://sarajonssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahahah , fan vad snällt av dig att lägga in den för min skull ;)))) hahah <333333333333

2009-05-26 @ 16:07:13
URL: http://sarajonssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahha, amen visst det gumman:D allt för dig;);););););) haha love uuuuuuuuuuuuuuu!<3

2009-05-26 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0