måndag

helt okidoki dag i skolan! hade dock muntligt nationellt i engelskan som slutade med att erica och jag satt och skrattade konstant i tre minuter, diskuterade i sju minuter och dom sista fem minuterna satt vi bara tysta, haha gick inte för bra alltså men ett G får vi väll hoppas på i alla fall(A)

efter skolan gick sara och jag in till staden för att möta viktor. åt på tajan, mumma! kul att träffa picke med;) sedan gick sara & jag och solade sen åkte vi buss hem som två små tomater, haha.

nu städar jag samtidigt som jag sitter här och diggar massa gamla låtar:D haha underbarrrt.
men ska kila här ifrån en stund nu, ha en fortsatt bra kväll;) puss odeeee!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0