söndag

hej igen!

var i parken innan med famor, mammi och papi och kollade på syster och kusin när dom & alla andra gick runt i sina finiga balkläder:) lite kul att se faktiskt. har tyvärr inte hunnit lägga in några bilder på denna datan än men gör nog det lite senare. sedan cyklade mallsing och jag ut på en liten cykelturis, alltid lika skönt att få prata med henne måste jag säga. fick lite gotte köpt också, as usual! går fan inte att motstå när man kör förbi både netto & berga juu, eller vad säger du malin? ;) haha.

nu är jag i alla fall hemma igen och tänkte faktiskt sätta igång med städandet som jag aldrig gjorde innan idag. en lika "rolig" söndag som vanligt helt enkelt. skola imorgon med, känns underbart att tänka så alltså. uuucsh! känns sjukt skönt att veta att det bara är två veckor kvar nu måste jag säga, tiden går ju trots allt ändå sjukt snabbt. är springbreak nästa helg med, ska bli myse med mina små flickor. sen är det endel rajraj vi har att se fram emot i studentveckan med;) mycket skojjj ska det bli!

nehe, nu blir det mat sen storstädning(Y)
pussis



(gammal bild, haha)





Kommentarer
Postat av: Anonym

min snyggaste lilla kicka :D<333333

2009-05-24 @ 19:42:29
URL: http://sarajonssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker våra cykelturer alltid är lika mysiga& trevliga manne;)haha<333333333 callar dig snart:D

2009-05-24 @ 20:19:13
Postat av: Anonym

du är snyggast min lilla tjeja:D(L) hihih

2009-05-24 @ 21:22:03
Postat av: Anonym

hahaha det tycker jag med mannen det vet du;):D jaaa gör så! då blir jag glad<3333333333

2009-05-24 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0