helg

jarå jarå HEJ:D

i fredags kom viktor och min lilla parreplutt hem till mig ett tag, sedan åkte vi intill corner och lite så. det var mys:D åkte hem till mig sen runt etttiden och somnade BUMS vill jag lova, haha. sjukt trötta var vi.
vaknade tidigt av det underbara vädret igår, sommar fifan:D så sara & jag låg ute och stekte ett par timmar. alldeles för härligt! fick lite färg till och med tror jag.
sedan åkte sarutt hem och vi hade bestämt oss för att bara ta det lugnans igår men sen blev det ändrade planer. haha, som vanligt.. lite rajraj var det tänkt men blev inte riktigt så sen heller för de blev ändrade planisar igen men kvällen slutade i alla fall med att vi hamnade hemma hos klingan. kollade melodifestivalen och åt lite chibbe, hiho. men de var trrevlans!

på tal om rajraj är det ju staggjakten på onsdag, ser jag verkligen fram emooot:D får se hur vår utklädnad blir, men det blir nog bra å de då va. haha, fula kommer vi vara i alla fall. sen på kvällen är de feeeeest!

menmen. nu ska jag kolla film, hörs lite senare;)
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0