yooooo

i fredags blev det ishallen på idrotten med klassen. var ett bra tag sen jag var där faktiskt men det var kul:D haha. efter skolan blev det lite "jobb" för mig och erren på teknikmagasinet, fick hjälpa till och dela ut en massa flygplan i tre timmar. riktigt segt var det allt, men det gick bra och man får väll tänka på stålarna liksom;) ha ha. åkte hem sedan och tog bussen från mig hem till sarutt. gjorde inte så mycket, kollade teven och åt fruktsallad bara. sedan kom viktor förbi en stund, vi gick ut och gick sen låg vi bara och pratade lite. mysii. han åkte hem runt ett kanske? och då skulle sara och jag vara vakna i två timmar till för att hämta det goda vi skulle ha till kvällen efter, haha. dock somnade vi ju såklart.. haha gutt.

i lördags blev det upp tidigt för att ta bussen hem & vidare till teknikmagasinet igen med erica. hem och stressa sen för att hinna bort  till öland innan sex. som vi faktiskt hann;) lagade tacos med tjejerna och avnjöt en riktigt god måltid:D haha. hade det asmysigt som alltid, pratade, festade, åt en massa dodis och spelade lite spel. sedan tog vi bussen ifrån fstan runt niotiden intill kalmar igen. skulle åkt till dykarstugan men istället hamnade vi i scoutstugan? vet inte om kvällen var så lyckade egentligen, hade skitkul hemma hos saris med alla tjejerna såklart men sen blev det som alltid när vi alla delar på oss, inte lika kul;) haha. var inte alltför kul i scoutstugan heller, först och främst fick jag ju ta bussen själv bort dit eftersom att sara och malin redan var där och erica lämnade mig och åkte hem med hampus, inte så kul;) men var mkt folk oså där men blev en massa bråk och kändes som att allt spårade ut mer&mer under tiden, ingen musik heller var det så det sög ganska hårt. menmen, alla kvällar kan inte bli lika lyckade. lyckades fixa skjuts hem runt två i alla fall, skönt det! så vi slapp gå. haha..

Frida & Bellsi                                                 Mallan & Saris
           

nu ska jag gå och kolla på beck!
ha en bra kväll,
PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0