stand by me

vaknade sent idag eftersom jag hade råkat stänga av alarmet i sömnen(a) haha, men jag hann faktiskt med bussen i vilket fall, den tidiga till och med som tur var. hade mediaproduktion direkt när vi började och där gick vi igenom en ny uppgift som vi ska göra i powerpoint plus muntlig redovisning till det, uscha, gillar verkligen inte sådant. menmen.. i vilket fall var vi i staden nästan hela lektionen och tog kort på olika "byggnader" och så. riktigt härligt att vara ute idag med ju, med tanke på vädret:D underbart. solen får gärna ta och stanna kvar nu i några månader eller så, då hade jag blivit glad! efter median hade vi språk, sedan lunch, ea-tid och tillslut svenska där vi bara gick igenom uppsatsen vi ska skriva imorgon mellan kl. 8.10 - 11.10. vet inte hur det ska gå med tanke på att vi har fått två noveller att välja på att kunna analysera imorgon, förstår knappt inte texterna eftersom att dom är skrivna på 1800talet? så vetifasen hur detta ska gå men ja, det får helt enkelt gå som det går.. fick även reda på att psykologin & samhällen är inställd imorgon så slutar redan direkt efter uppsatsen, alldeles för skönt! blir nog staden en stund då för att köpa vårjacka + en superfin klänning om jag lyckas övertala mammi om pengar, haha.

nu ska jag läsa igenom novellerna en sista gång,
sedan blir det nanna kuddisen:)
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0