shine on

härligt väder idag också:D till och med varmt. känns verkligen att det börjar gå emot sommaren nu, så skönt! ser verkligen fram emot den, dock ska min lilla sara jobba en hel månad:( KUL för henne såklart men inte för mig, haha. min lilla parkstädare(L) malin och erica lär också få jobb, eftersom att jag alltid ska ha sådan jäkla otur, så blir nog bara jag som får steka då jau. haha! men ska till tunisien så jag nöjer mig faktiskt med det! massa festilifesti, sola, bada och FINT väder ska resten av sommaren bestå av har jag redan planerat in.. mmm, kommer bli bäst!;) haha..


var en runda på staden efter skolan idag, skulle köpa den vita tubtopsklänningen jag såg igår, men kom på att jag inte hade hängt undan den vilket jag borde ha gjort för nu fanns den bara i strlk M & större kvar.. så köpte en i M i alla fall, den va en aning stor men mammi skulle försöka sy in den lite. hittade en jättesöt blommig klänning på gina med:) finns massa fina sommarklänningar nu, känns som att det är lika bra att köpa sådant nu ändå, så att man har liksom;)


vit klänning, VILA, 299:-
blommig klänning, ginaT, 249:-


nu ska jag vara snäll mot mamma och städa lite i mitt rum, ser inte alltför bra ut här inne ska jag säga er, haha.
Pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad sööta dom var min mannso :D(LLLL) men du menar aima va ;) hahah gullllenooooooos <3333333

2009-03-31 @ 21:58:57
URL: http://sarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0