my life would suck without you

helgen som var har varit kanon:D i fredags blev det party i rinkan. alla var fulla & glada, sjukt mycket folk också så det var mer än okidoki. dock lite problemas framåt natten men är ju så det brukar sluta för min del tyvärr.. hahah, slutar ju aldrig som jag vill. men ska inte gå in på några detaljer här;) i lördags var det middag hos familjen johansson med familjen. lika trevligt som alltid:D gooodie mat ode också. sedan gick malin och jag hem hit och då kom sara och gjorde oss sälle med. blev en liten myskväll med dipp oså. sen kom viktor förbi en stund också, trrrevligt!

igår och idag blev det ingen skola för min del(a) vaknade av att jag mådde jätteilla igår och det gjorde jag resten av dagen med så blev ingen skola pga det. spydde typ fem ggr med, så ussssa(a) hatar verkligen sådant. idag har jag mått helt okej faktiskt, bara det att jag har varit endel trött men blir man ju oftast om man inte kan äta något. men kände att det var bäst att stanna hemma ändå, man vet ju aldrig om sådant kommer tillbaka när man väl har ätit liksom;) menmen..
blir ingen skola för min del imorgon heller, så skönt. resursdagar gillar vi!

nu ska jag gå och göra min syster sälle framför teven, sen blir det nog film med henne också. va längesen nu faktiskt..

sovsågott!
sara

Kommentarer
Postat av: erren

gulligullan, jag saknar dig en massor mycket mest!!!!!! muttan min(L)

2009-03-04 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0