måndag

måndag då ja.. och tillbaka i skolan. hade bara två lektioner sedan hade vi dans resten av dagen:) gick inget vidare för min del då men roligare än historia och spanska i alla fall, haha.

idag borde jag egentligen ha tagit tag i mina studier och börjat plugga lite español inför provet på onsdag som förövrigt kommer gå åt pipan känner jag på mig redan nu, men det får jag skjuta på tills imon nu då eftersom att jag inte tagit mig tiden till detta idagens, men orkade fan inte, var ute på en långnix, cyklade till berga med malin & gjorde en intervju på engelska med mammi som jag inte fattade ett skit av så jaa.. får se hur det går med de imon.

ingen rolig vecka i skolan jag har framför mig direkt, uppsats i svenskan på torsdag med, vet inte om jag ska analysera en novell eller om jag ska skriva en? haha, svårt val.. hm;) få klura lite på det..

nu ska jag i alla fall försöka nanna kudden tidigt för en gångs skull, så att jag orkar upp imorgon och CYKLA till skolan, eller det berosso iofs på vädret lite, och om jag får med mig mallan eller erren(a) haha,

godnatt

ps. vem fasen är masken liksom?  fast iq't ligger nog lite lägre än så;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0