livet är en fest

roligaste kvällen på läääänge i fredags. kvällen började hemma hos saris i läckeby där bellsi fridutt och saraK också var. vi gjorde oss iordning och förfestade lite. lika mys och ruligt som alltid! sedan begav vi oss till bussen där jag fick en liten vän som gjorde hela bussresan lite trevligare. eller inte kanske.. hmm. haha! väl i norrliden mötte emma upp oss och vi gick vidare till festen. inte så kul folk där men vi tjejer hade kul tillsammans i alla fall som tur var. blev ännu mer dricka där, blev dock lite stressigt där i slutet när vi kom på att vi ville in mot staden istället för att stanna kvar där så vi fick skynda för att hinna med bussen innan nattaxan. men vi hann. i staden blev det en liten tripp till sjösjukan, inte så långvarigt besök för våran del där blev det väll inte direkt men haha, vad gjorde väll de;) sedan tog vi oss vidare mot larmtorget och mot corner, sara och jag hann inte ritkigt ända bort dit utan vi fastnade på vägen så bellsi frida och sara åkte hem medans sara och jag gick in på bistro. satans kul där inne faktiskt:D trodde aldrig att vi skulle lyckas komma in där men de jävlar gjorde vi allt , haha. mycket dansa & buusi, kuuuuul! vi hann med tre kineeskåååvisar under kvällen också, haha. när bistro var slut gick vi mot efterfest men sedan ångrade vi oss när vi kom på att vi ej hade ngn skjuts ifall det skulle vara tråkigt, så viktor var så snäll och kom och hämtade oss & någon gång runt halvfyra var vi hemma hos sarisen igen. sammanfattat en kanoniskväll med bästa, helt klart!:D

igår sov sara & jag mest bort hela dagen och sovandet fortsatte när jag kom hem också(a) hann umgås med min syster en liten stund också.

nu ska jag kila härifrån! sen ska jag träffa ballan en stund tror jag och kanske sara och viktor lite senare ikväll.
/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha sjukt roligt med dig min bert:D<3333 måste göras om snarast! haha :D du bäst helt klart minminmin :D(LLLLLL)

2009-03-08 @ 17:50:30
Postat av: Anonym

haha alltid ruligast med daj bertil!:D:D ojaaaaaaa, helgen, LÄTTTTTTTT;)(L) haha du är alltid bästa saramin!!!!!

2009-03-09 @ 00:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0