life is good

oooh solen skiner:D härrrrligt är det kan jag lova! vaknade lika tidigt som vanligt idag hos min lilla sarapara. kvällen igår blev precis som vanligt lika långt ifrån det vi hade tänkt oss som det bara kan bli. haha, hamnade tillslut i bergalokalen i alla fall där nicole hade 18årsfest. så jäkla kul hade vi, är nog bara bra att inte ha några förhoppningar som hellst när man ska ut har jag kommit på, då bli man liksom aldrig besviken;) haha men med lagom dricka kan det inte bli annat än BÄST alltsåå. massa dansilidansi, ruligt folk och skitbrao musik, en kanonkväll helt enkelt. dock blev sara överkörd (av en bil) när vi skulle hem hahahahah. eller hennes sko & hennes fot, det var mindre kul ska jag säga. pratade nyss med saras syster om de och jag höll på att dö när hon berättade allt vad vi hade sagt & gjort när detta hände, hahaha. huuua! helt jävla körda alltsåååå:D

nu sitter jag hemma hos sara helt ensam.. hon är i stallet och min buss går inte förräns om en timma typ, haha så får roa mig själv här med musik och kolla massa gamla bilder, borde nog packa ner alla mina grejer nu med,


ha en underbarrrr dag!
puss / S ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA SÅ JÄVLA SJUK KVÄLL men faaaaaaaaaaaan roligast på längeeeeee:D(LLLLLLLLLL) du är så jäkla bässssst min paruttttt :D<333

2009-03-29 @ 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0