keep you much longer

kort dag i skolan idag, de gillar vi:) fick faktiskt riktigt mycket gjort trots de, hade inte äns börjat med engelskagrejsen vi skulle bli klara med idag men jobbade på fort som attan så missade bara att skriva om en punkt och de gjorde nog inte alltför mycket  tror jag inte eftersom att det var rätt många som inte hunnit riktigt klart, men man var tvungen att lämna in idag så får väl se om jag får G i alla fall.

efter skolan gick jag in till staden med mina tjejor. hittade världens gulligaste sommarklänning på vila som jag SKA köpa. saris köpte den i en annan färg idag till och med, lika fin i den. men eftersom att jag är pank i någon vecka till så får jag väll vänta, haha.

nu ska jag ta en snabbdusch, sedan kolla klart andra avenyn ifall jag inte hinner somna;) hihi

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0