jävla tre

är så arggg just nu! eller irriterad kanske man ska säga, förbannad med om jag ska vara redigt ärlig;) internet har varit dött i två dagar = förjävligt plus att min mobil blev inaktiverad inatt ifrån tre eftersom att den skulle gå över till telia idag för  att jag har flyttat mitt nummer dit, så fick hem mitt nya simkort idag och så skulle jag sätta in det istället och då står det "sätt i rätt USIM", visste att det var rätt och att det inte var något fel på själva simkortet eftersom att de funkade i alla andra mobiler här hemma så jag ringde först telia då dom sa att tre antagligen inte har låst upp mobieln ännu som jag har ringt om tre ggr innan så det var bara att ringa dom för en fjärde gång och då säger dom att jag är bunden till tre ända tills februari nästa år? har redan betalat av den jäkla telefonen eftersom att tre suger & att man alltid blir lurad på massa pengar och nu blev jag det ännu en gång då eftersom att sist jag ringde sa dom att jag redan var upplåst? men ngn från tre ringde upp sen igen i alla fall och sa att han skulle fixa så att den låstes upp inom fyra veckor. GUTT(Y) nu kan jag inte använda min mob på fyra veckor alltså, så nu blir det pappas föredetta i fyra jäkla veckor. suger! för kan inte äns med den(a) haha.. tur har jag då inte i alla fall, och säger bara en sak; KÖP ALDRIG TRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0