gotta be somebody

skola idag då vaaa. inte kul. men dagen gick väll ändå ganska fort, tur det alltså! började dock med engelska där jag hade varit dum och inte gjort läxan(a) så fick inte alls mycket gjort idag eftersom dom två enda lektioner vi hade idag gick ut på att arbeta till den, haha inte bra.. menmen. hade en lektionis med matte med, där vi då hade det efterlängtade matteprovet ja. hmm, vet faktsikt inte alls hur jag kände efter det? har ju tyvärr inte hängt med för mycket på matten på senaste. men aja, gick nog okej i alla fall hopas jag.

efter skolan blev det stadisen en stund med sara och malin, är ju så det brukar bli när vi slutar tidigt;) kollade lite på gina där jag hittade en skitsnygg grå kjol med knappar som jag funderar på att köpa imon? blir nog att sarran köper den med, riktigt snygg var den i alla fall! köpte en marinblå/vit-randig tight kjol där idag med, får se om jag ska behålla den eller inte, alldeles för somrig för att användas nu i vilket fall och jag behöver dom pengarna såå får se hur det blir med den saken tror jag, haha. tog oss även en liten måltid på donken och sedan blev det bussen hem för oss alla. ballan hängde med mig hem sen och vi åt, åt & åt. som vi oftast gör tillsammans, haha, helt sjukt. först mat, sen fika och sen massa skorpor och sedan cyklade vi och köpte dodis med(a) men är ett måste till andran!!! tyvärr var det redan slut när det väl började men aa, haha. hon hjälpte mig lite med min redovisning jag ska ha imon med,dock var hon inte till så stor hjälp men tack i alla fall älskii min;)

nu blir det en snabbdusch för min del,
sen sängen! nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0