day dreaming

vaknade seeent idag. usch, hatar att stressa & det fick jag verkligen göra idag. vaknade vid tioöversju vilket betyder att jag hade en halvtimma på mig. och eftersom jag numera måste hinna få in en frukost i det hela så blev det lite stressigt men jag hann allt;) haha. vid busshållsplatsen möttes jag av erica & hampuz. trevlanss, och sedan blev det den "härliga" bussresan till skolan, som tur var slapp vi att stå idag i alla fall. haha, lite skönt det.
annars gick lektionerna ganska fort idag ändå. fick tillbaka psykologiprovet med som hade gått brao! efter skolisen gick sara och jag intill staden en snabbis. jag kollade bara lite & sara köpte ett par jättefina jeansleggings. nu kom jag nyss in från en lång nixee, så borde nog hoppa in i duschen nu, har prov imon med så måste hinna få med lite plugg egentligen känner jag, men orkar verkligen inte så får se hur det blir med den saken.

ser förövrigt framemot imorgon! thaian och äte gotte efter skolan och sedan blir det lite partyy med sara malin bellsi sara fridutt & förhoppningsvis erren med lite senare. hihhhh, ska bli roligt:D

nu ska jag skynda in i duschen,
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0