big girls don't cry

redovisningen idag gick inte för bra för mig och sara nej(a) haha. för kort var det enda felet men ändå, förstår inte hur jag ska kunna prata i 3-5 min om varför jag tycker om en låt? haha hm.. som tur var var kajsa snälling idag och sa att vi bara kunde göra det för henne ensamma på tisdag istället igen. resten av skoldagen gick snabbt faktiskt, ingen viktigt att ta upp mer om skoldagen direkt då alltså;)

efter skolan gick sara och jag in till staden, testade kjolen på gina jag skrev om igår. vet inte redigt hur jag ska göra med den men mja, det löser sig, haha. gick och lämnade in saras skor för klackning med & sedan tog vi bussen hem.

väl hemma blev det mat och fika med famor, myyyse. sen kom erren förbi en stund också och åt mina asgoda negerbollar jag hade bakat:D haha, muumma var det.

nu hade jag tänkt att hämta mitt nellidos och se om hon vill sussa med mig inatt;)
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0