confused

ibland tänker jag bara för mycket. tror faktiskt att jag måste sluta med de där att haka upp mig på allt innan hela min hjärna hakar sönder. hatar att jag aldrig kan släppa vissa saker asså. något stort fel finns de ju där uppe i alla fall, haha, det är nog det enda jag är säker på just nu(y) förövrigt så känns(är) allt bara dåligt & förvirrande just nu, som vanlight helt enkelt.. haha:( cpsara. förstår inte varför aldrig allt bara kan vara bra..


idag har jag i vilket fall umgåtts med min syster & johanna & ecce. vi tog cykelbussen till ölandet vid elvatiden imorse & låg och stekte ett bra tag. dock kom molnen runt tvåtiden så då blev det hemfärd, dumma alltså!:( hahh. hannapanna och jag cyklade in till stan och mötte samuel en snabbis, sedan blev det vidare hem och äta thai, namnam:D bästa maten helt klart! sedan åkte syster och jobbade och då kom lilla famor & gjorde mig lite sälle, fikade oså, haha myse.

nu kom jag nyss in från en liten nixis. pratade med erren i någon timma då, fasen vad jag kommer sakna den ungen nu när hon åker till tunisen alltså:( vill också iväg & bort från allt NU! hade inte kunnat bli bättre.. menmen, får vänta en månad sedan är det min tur, haha.

nuu trodde jag att jag skulle göra något helt annat men icke sa nicke. orkar inte med detta mer! så nu ska jag sätta igång en film eller något & sen ska jag fan sova. natttti / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0