never again

heeej :)

har inte uppdaterat mig här på ett bra tag nu, haha. har hunnit hända ganska mycket faktiskt. var ju den årliga studentveckan förra veckan;) firade & festade både på kaggs & på staggs. i måndags åkte saris och jag in med mami & resten till kagg i regnet för att se simon springa ut. mycket gladis var han allt:D sedan blev det mat oså med släkten & saris hemma hos min lilla kusin, haha. sedan tog vi oss ut i uterummet & festade till det lite med killarna & lite tjejer som anslöt sig lite senare också. mycket trevligt:D sara & jag tog oss vidare till emil med honom och emil för att sedan avsluta kvällen där, dök upp lite annat roligt folk där med tillslut, dock slutade kvällen ganska tidigt för oss med tanke på att vi hade våran avslutning tidigt dagen efter så vi tog oss hemåt innan resten gick vidare till vallen.
 dagen efter hade vi som sagt vår avslutning, var ganska jobbigt för sara & mig att ta oss upp den morgonen måste jag säga. haha, slitna var vi. men till skolan tog vi oss allt, fikade, åt pannkakor & lyssnade på kören i aulan. sedan gick malin, saris & jag till zorbas och åt gotti. mumma! dock blev det knappt någon mat för min del, har lite svårt för det där med att äta dagen efter;) menmen haha!
i onsdags var det syster som sprang ut från skolan för sista gången, sjukt gutt kan jag tro. sedan blev det hem hit för att äta med släkten & saris ännu en gång, haha. framåt kvällen tog vi oss vidare med syster bort till maja för studentfirande, kuul! blev dock inget långvarigt där eftersom att vi skulle vidare till lilla stoffe som hade tagit studenten han med, haha;) hade de mycket roligt där till en början med min allra bästa vän och resten av folket som var där. sedan ska vi inte gå in på mer... ska aldrig mer upprepas är i alla fall en sak som är säker, blir så jäkla arg på mig själv ibland alltså.. och nu har jag lovat mig själv att sluta så nu ska det verkligen bli en förändring. menmenmen, nog om det. i torsdags minns jag faktiskt inte vad jag gjorde om jag ska vara ärlig? sov nog mest i guess..  i fredags minns jag inte heller vad jag gjorde på dagen? daniel kom i alla fall till mig på kvällen(A)  och i lördags blev det staden med min lilla ballsan, sen promenix med erren & sedan hem till ballan igen. hann även med ett väldigt alvarligt samtal med min bästaste lilla sara som turligt nog slutade bra(A) så sara kom tillslut hem till mallan hon med. så vi tre tog oss hem till daniel lite senare för lite festande:D för en gångs skull tror jag faktiskt att allt blev bra, slutade bra tillochmed;)  blev hem tidigt därifrån igår & sedan spenderade jag hela dagen lång med erre. vi satt mest & chillade, sedan åkte vi hem till carro och michel. kollade teven & åt upp allt carros gotte:D haha. mycket braig dag måste jag säga!
idag har jag bara umgåtts en massa med min syster. åkte till köpstan med henne imorse, hittade ingenting faktiskt.. är bara en massa rea nu ju, så finns som vanligt bara kläder i stora storleka kvar, haha. sedan åkte vi förbi mallan där jag hämtade alla mina grejs sen i lördags sen blev det pizza & sen köpa gotte. så ikväll blir det nog bara filmmys med henne eftersom mina planisar för kvällen tydligen gick åt pipan?

ojj, vilket rörigt inlägg det blev nu:P menmen haha,
nu ska jag ut på nix sen blir det film! PUSSS

ps, bilder från studenten osv kommer när jag fått dom av sara;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min bästaste lilla saris är du! de vet duuuu :D<333333

2009-06-16 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0