nattii

hallå i stugan, igen;)

glömde skriva innan att jag har fått ett sommarjobb, redigt gutt asså! en liten trädgårdsmästare ska jag jobba som, typ. haha. dock inte så länge, tre veckor och mellan halvtolv & halvfyra, men lite pengar är det allt och bättre än inget så att säga. jag som hade ställt in mig på att chilla grillen hela sommaren, men icke då;) hihi.

kom nyss in från en långnix med syster. så skönt att bara prata med henne ibland måste jag säga, för bra är hon min lilla hannis. dock tog promenadisen mycket på mina krafter känner jag, haha, är helt slut i hela kroppen nu så ska gosa ner mig i sängen och kolla på marley and me:D fast om jag ska vara ärlig lär jag somna inom två asså, så nattinatti!

/ S ♥

  
ballan & jag står oftast för movsen (haha) om de var någon som inte visste;)

Kommentarer
Postat av: mallan

hahaha;) uschja så jag ser ut, lilla köttbullen dåva(a) men de är såå sant så, min lilla älskling:D

2009-06-16 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0