torsdag

heeej :)

idag skulle jag egentligen åkt och badat med ballan på varvsi, men blev aldrig så sedan eftersom att det blåste som satan. istället åkte jag med min lilla moder, johanna & emma till möllan en stund. blåste minst lika mycket där så var inte kvar länge alls, åkte istället vidare till köpstaden för att äta glass och kolla lite. hittade ett par skor på hm's rea faktiskt, sjukt billiga! dom kostade 299 :- innan & nu kostade dom bara 49 :-, ett riktigt litet fynd alltså;) haha!




nu ska jag åka till öland igen & bada med min lilla voffi, hahha(Y) ska bli lite kul faktiskt. sen får jag se vad som händer en kväll som denna i mitt otroligt händelserika liv, haha fy..

ni får i alla fall ha en fortsatt bra dag mina kära läsare, puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0